Da li su kostimi za maskenbal koje prodajete novi?

Svi kostimi za maskenbal koji se prodaju su novi, odnosno nisu bili u sektoru izdavanja.

Koja je procedura prilikom iznajmljivanja kostima za maskenbal?

Iznajmljen kostim za maskenbal se izdaje po viđenju. Prilikom preuzimanja iznajmljenog kostima plaćate cenu rentiranja kostima koja je utvrđena cenovnikom, i ostavljate depozit u visini pune cene koštanja kostima u radnji.

U cenu rentiranja kostima za maskenbal uključeno je i hemijsko čišćenje kostima.

Kostim se mora vratiti u viđenom stanju u roku od 5 kalendarskih dana od dana izdavanja. Prilikom vraćanja rentiranog kostima, vratićemo Vam celokupan depozit ako je utvrđeno da je stanje kostima istovetno kao i pri preuzimanju.

Kako da kupim proizvod?

Za kupovinu proizvoda možete i ne morate da se registrujete na našem sajtu. Takođe možete i da nas posetite u našem prodajnom prostoru u Sinđelićevoj ulici br. 38 u Beogradu. 

Šta je registracija?

Registracijom kreirate svoj nalog na sajtu www.partybox.rs. Registracija podrazumeva popunjavanje formulara sa osnovnim kontakt podacima koji služe za potvrdu i slanje Vaše porudžbine. Tom prilikom kreirate i lozinku koju ćete koristiti za pristup svom nalogu. Privatnost podataka je zagarantovana.

Da li moram da se registrujem da bih koristio/la usluge sajta?

Registracija nije obavezna da biste ostvarili mogućnost kupovine nekog proizvoda preko našeg sajta. 

U slučaju da želite da se registrujete garantujemo privatnost podataka koje ste ostavili pri registraciji

Kako da izvršim kupovinu?

Kada odlučite koji proizvod želite da dodate u korpu kliknite na dugme DODAJ U KORPU koje se nalazi ispod svakog proizvoda u katalogu proizvoda.

Ukoliko želite da kupite više različitih proizvoda kliknite na nastavi kupovinu i ponovite postupak sve dok ne dodate sve proizvode koje želite da kupite.

Kada ste proverili da li sve potvrđene proizvode koje želite da kupite imate u korpi, kliknite na dugme KUPI. Ovde će Vam izaći forma gde trebate da upišete Vaše podatke za isporuku poizvoda. 

Kada ste završili sa popunjavanjem forme odaberite način plaćanja (plaćanje pri preuzimanju ili uplata na Tekući račun) i  kliknite naručite. 
Na mail će vam stići detalji vaše porudžbine.

Šta se dešava nakon potvrde porudžbine?

Na Vašem ekranu ćete videti podatke i sumu. Potvrdite ukoliko je sve ispravno. Na e-mail koji ste upisali prilikom prijave za online kupovinu i koji ćete u budućnosti uvek koristiti pri kupovini ćete dobiti potvrdu o obavljenoj kupovini i na taj način možete biti sigurni da je porudžbina uspešno obavljena i prosleđena do nas.

U slučaju da postoji neki problem, neslaganje ili nam je potrebna neka dodatna informacija, kontaktiraćemo Vas prvo na kontakt telefon koji ste ostavili pri registraciji, a ako Vas ne nađemo kontaktiraćemo Vas putem e-maila.

Koji je način plaćanja?

Ukoliko naručujete proizvode preko sajta ili preko broja telefona +38164 643 5556 ili +38111 264 5225 proizvode možete platiti pouzećem odnosno proizvode koje ste poručili plaćate kuriru kada Vam ih donese, ili ukoliko uplatu vršite na naš bankovni račun ( Banca Intesa) sa uplatnicom uz odgovarajući poziv na broj.

Ukoliko ste u Beogradu proizvode možete uživo pogledati i kupiti u našoj radnji u Sinđelićevoj ulici broj 38 od ponedeljka do petka od 09h do 20h i subota od 09h do 16h.

Da li vršite isporuku u inostranstvo?

Ne na žalost nismo u mogućnosti da proizvode isporučujemo u zemljama regiona.

Koliko vremena prođe od porudžbine do dostave na moju adresu?

Ukoliko plaćate pouzećem, a Vaša porudžbina stigne do 12h šaljemo porudžbinu istog dana i dobijate je sutradan na adresu naznačenu u porudžbini. Porudžbina koja stigne posle 12 šalje se sutradan i dobijate je za 24h od slanja. Ukoliko plaćanje izvršite na naš račun, proizvode možete dobiti u roku od 24h od prijema Vaše uplate. Molimo Vas da uzmete u obzir radno vreme kurirskih službi vikendima i praznicima, i to da će sve porudžbine nastale u tim danima biti prenete na sledeći radni dan.

Šta uraditi ako nismo primili poručene proizvode?

U slučaju da niste primili poručene proizvode u okviru navedenog vremena potrebnog za dostavu, ljubazno Vas molimo da nas odmah obavestite e-mailom, na mail adresu partybox@partybox.rs u kome ćete navesti datum i broj vaše porudžbenice kako bismo što pre adekvatno reagovali  ili na kontakt telefone, .