VAŠA KORPA

Korpa je prazna

PartyBox

Adresa: Durmitorska 19, Beograd
Telefon: 011 / 26 45 225
Mobilni telefon: 064 / 643 5556
E-mail: partybox@partybox.rs
Radno vreme: ponedeljak - petak od 09h do 20h
subota od 09h do 16h
nedelja - neradan dan

Da li su kostimi za maskenbal koje prodajete novi?

Svi kostimi za maskenbal koji se prodaju su novi, odnosno nisu bili u sektoru izdavanja.

Koja je procedura prilikom iznajmljivanja kostima za maskenbal?

Iznajmljen kostim za maskenbal se izdaje po viđenju. Prilikom preuzimanja iznajmljenog kostima plaćate cenu rentiranja kostima koja je utvrđena cenovnikom, i ostavljate depozit u visini pune cene koštanja kostima u radnji.

U cenu rentiranja kostima za maskenbal uključeno je i hemijsko čišćenje kostima.

Kostim se mora vratiti u viđenom stanju u roku od 5 kalendarskih dana od dana izdavanja (u slučaju iznajmljivanja u Srbiji). Prilikom vraćanja rentiranog kostima, vraćamo Vam celokupan depozit ako je utvrđeno da je stanje kostima istovetno kao i pri preuzimanju.

Kako da kupim proizvod?

Registrujte se i izaberite proizvode koje želite da kupite i kliknite na DODAJTE U KORPU.

Šta je registracija?

Registracijom kreirate svoj nalog na sajtu www.partybox.rs. Registracija podrazumeva popunjavanje formulara sa osnovnim kontakt podacima koji služe za potvrdu i slanje Vaše porudžbine. Tom prilikom kreirate i lozinku koju ćete koristiti za pristup svom nalogu. Privatnost podataka je zagarantovana.

Da li moram da se registrujem da bih koristio/la usluge sajta?

Registracija je obavezna da biste ostvarili mogućnost kupovine nekog proizvoda preko našeg sajta. Sama procedura registracije je vrlo jednostavna i brza.

Kako da izvršim kupovinu?

Nakon registracije na sajt, kada odlučite koji proizvod želite da dodate u korpu kliknite na dugme DODAJ U KORPU koje se nalazi ispod svakog proizvoda u katalogu proizvoda.

Ukoliko želite da kupite više različitih proizvoda kliknite na nastavi kupovinu i ponovite postupak sve dok ne dodate sve proizvode koje želite da kupite.

Kada ste proverili da li sve potvrđene proizvode koje želite da kupite imate u korpi, kliknite na dugme KUPI. Ovde će Vam izaći forma gde trebate da upišete Vaše podatke za isporuku poizvoda. Ako niste prijavljeni na sajt pojaviće Vam se forma za registraciju, koju takođe treba ispuniti.

Kada ste završili sa popunjavanjem forme kliknite na DALJE.

Šta se dešava nakon potvrde porudžbine?

Na Vašem ekranu ćete videti podatke i sumu. Potvrdite ukoliko je sve ispravno. Na e-mail koji ste upisali prilikom prijave za online kupovinu i koji ćete u budućnosti uvek koristiti pri kupovini ćete dobiti potvrdu o obavljenoj kupovini i na taj način možete biti sigurni da je porudžbina uspešno obavljena i prosleđena do nas.

U slučaju da postoji neki problem, neslaganje ili nam je potrebna neka dodatna informacija, kontaktiraćemo Vas prvo na kontakt telefon koji ste ostavili pri registraciji, a ako Vas ne nađemo kontaktiraćemo Vas putem e-maila.

Koji je način plaćanja?

Ukoliko naručujete proizvode preko sajta ili preko broja telefona +381631587473 proizvode možete platiti pouzećem odnosno proizvode koje ste poručili plaćate kuriru kada Vam ih donese, ili ukoliko uplatu vršite na naš bankovni račun ( Banca Intesa) sa uplatnicom uz odgovarajući poziv na broj.

Ukoliko ste u Beogradu proizvode možete uživo pogledati i kupiti u našoj radnji u Durmitorskoj ulici broj 19 od utorka do nedelje u vremenskom period od 12h do 20h.

Da li vršite isporuku u inostranstvo?

Da vršimo isporuku u inostranstvo i zemlje bivše Jugoslavije

Koliko vremena prođe od porudžbine do dostave na moju adresu?

Ukoliko placate pouzećem, a Vaša porudžbina stigne do 12h šaljemo porudžbinu istog dana i dobijate je sutradan na adresu naznačenu u porudžbini. Porudžbina koja stigne posle 12 šalje se sutradan i dobijate je za 24h od slanja. Ukoliko plaćanje izvršite na naš račun, proizvode možete dobiti u roku od 24h od prijema Vaše uplate. Molimo Vas da uzmete u obzir radno vreme kurirskih službi vikendima i praznicima, i to da će sve porudžbine nastale u tim danima biti prenete na sledeći radni dan. Za porudžbine koje šaljemo u inostranstvo dogovor oko isporuke ćemo obaviti putem telefona ili e-maila.

Šta uraditi ako nismo primili poručene proizvode?

U slučaju da niste primili poručene proizvode u okviru navedenog vremena potrebnog za dostavu, ljubazno Vas molimo da nas odmah obavestite e-mailom, na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., u kome ćete navesti datum i broj vaše porudžbenice kako bismo što pre adekvatno reagovali.

e-max.it: your social media marketing partner